Konkurs "Zaprogramuj Robota"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    • Miejsce I
      Martyna Angulska kl. 8

    • Miejsce II
      Oskar Witek kl. 8

    • Miejsce III
      Kacper Mańkowski kl. 7

Gratulujemy Laureatom!

  1. O zadaniu

    Konkurs "Zaprogramuj Robota" polega na stworzeniu w języku Scratch kreatywnej aplikacji (interaktywnej historyjki, animacji lub gry) z wykorzystaniem udostępnionej przez Organizatora grafiki robota. Zadanie skierowane jest do uczniów klas VII - VIII szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Smartfon Huawei P20 lite

    Miejsce II: Głośnik JBL Flip 4

    Miejsce III: Głośnik JBL Clip 2

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF] Robot [SVG]

Konkurs "Świat technologii wczoraj i  dzisiaj"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    Nie przyznano nagrody głównej!

  • Wyróżnienia

    • Klasa Ia - Szkoła Podstawowa
      nr 21 w Zielonej Górze

    • Klasa IIa - Szkoła Podstawowa
      nr 21 w Zielonej Górze

    • Klasa IIIa - Szkoła Podstawowa
      im Lotników Alianckich w Iłowej

    • Klasa IIIa - Szkoła Podstawowa
      nr 1 w Lubsku

Gratulujemy Wyróżnionym!

  1. O zadaniu

    Konkurs polega na wykonaniu przez klasę kreatywnej pracy plastycznej pn. "Świat technologii wczoraj i dzisiaj". Zadanie skierowane jest do klas I - III szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Kubki dla całej klasy z wydrukowaną zwycięską pracą konkursową, udział w Warsztatach Technologiczne Dzieciaki

    Wyróżnienie: Udział w Warsztatach Technologiczne Dzieciaki oraz drobne upominki dla całej klasy.

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF]

Konkurs "Zabierz Robota w świat nowoczesnych technologii"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    • Miejsce I (ex aequo)
      Karolina Nieczkowska kl. 5,
      Filip Rejtan kl. 5

    • Miejsce II
      Nagrody nie przyznano!

    • Miejsce III
      Maja Tomaszewska kl 4.

Gratulujemy Laureatom!

  1. O zadaniu

    Konkurs "Zabierz Robota w świat nowoczesnych technologii" polega na wykonaniu zdjęcia Robota (wyciętego z udostępnionego przez Organizatora szablonu) na tle nowoczesnej technologii. Zadanie skierowane jest do uczniów klas IV - VI szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Aparat INSTAX MINI 9 oraz plecak na laptopa

    Miejsce II: Aparat INSTAX MINI 9

    Miejsce III: Plecak na laptopa

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF] Robot [PNG]
Technologiczny Lubuszanin

Technologiczny Lubuszanin to przedsięwzięcie promujące aktywne wykorzystywanie nowoczesnych technologii informacyjnych. W ramach wydarzenia „Technologiczny Lubuszanin” organizowane są spotkania dotyczące wykorzystania nowoczesnych rozwiązań ICT (Information and Communications Technology) np. jak obsługiwać konto bankowe przez Internet, konto mailowe, czy też lokalne e-usługi.

18 kwietnia 2018 r.

Gorzów Wlkp.

19 marca 2018 r.

Zielona Góra

odbyły się spotkania pn.

Jak bezpiecznie poruszać się w sieci
Jak obsługiwać konto bankowe przez Internet
Jak zrobić zakupy bez wychodzenia z domu